Selidbe Gluhak napravit će besplatnu procjenu troškova selidbe, utovara, istovara i prijevoza. Kako bi vaša procjena troška selidbe, prijevoza, utovara i istovara, demontaže i montaže bila što točnija, Selidbama Gluhak javite podatke o tome što se seli, od kuda se seli, kamo se seli i kada bi željeli naručiti selidbu.
Na dogovoreni dan selidbe u zakazani termin naš tim dolazi ispred vašeg prostora od kojeg se vrši selidba. Vaš je zadatak našem timu za selidbu pokazati odmah SVE stvari koje se sele (sve kutije, sav namještaj, sve aparate i sl.) u SVIM prostorima iz kojih ih selite kako bi naši djelatnici mogli odrediti pravilan praktičan redoslijed utovara. U protivnom, svako naknadno dodavanje i preslagivanje već utovarenih stvari može produžiti trajanje selidbe.
Djelatnici Selidbi Gluhak nose stvari za selidbu u vozilo. Ako je ranije dogovorena demontaža, sada se radi. Prilikom utovara sadržaj koji se seli veže se zaštitnim trakama i tako zaštićuje od pomicanja i prevrtanja u vožnji.
Stvari se zatim prevoze na odredište. Na odredištu djelatnike treba sačekati naručitelj ili njegov predstavnik kako bi znali kakav razmještaj stvari želi u novom prostoru.
Djelatnici iznose stvari iz vozila i prenose ih u predviđene prostorije prema smjernicama naručitelja i oznakama na kutijama i namještaju. Ako postoji potreba za montažom dijela namještaja, sada se namještaj sastavlja.
TKO se seli? ime kontakt osobe i broj telefona.
ŠTO se seli? točan opis stvari s posebnim napomenama ako postoje.
OTKUD se seli? adresa, kat, lift (ima ili nema).
KAMO se seli? adresa, kat, lift (ima ili nema).
KADA se seli? datum i sat.
Cijena? način plaćanja vi birate u dogovoru sa nama.
Pošaljite nam upite oko naših usluga selidbi, utovara i istovara, montaže i demontaže, a mi ćemo vam odgovoriti u kratkom roku i dogovoriti sastanak s neobvezujućom procjenom selidbe (preporuka za veće ili kompliciranije selidbe).
Naravno! Svako vozilo Selidbi Gluhak posebno je opremljeno za selidbe. Tapecirano je i ima zaštitne trake kojima se predmeti koji se sele pričvršćuju kako bi se spriječilo prevrtanje i micanje. Osim traka, stvari su zaštićene i pokrivačima za zaštitu od oštećenja.
Sa svim stvarima rukuje se s posebnom pažnjom.
Kako biste bili sigurni da će vam Selidbe Gluhak uslugu seljenja moći pružiti u željenom terminu, savjet je da se prijavite nekoliko dana ranije i izbjegnete stres i gužvu.
Naš tim na dogovoreni dan selidbe dolazi ispred vašeg stana te iznosi kompletno sve stvari koje se sele na odredišno mjesto te po dolasku na mjesto selidbe stvari unose u novi prostor. Zbog praktičnosti i uštede vremena, savjet je da naručitelj osigura parkirno mjesto vozilu za selidbe. Ako je lokacije od kud se seli u užem centru grada, potrebno je nabaviti Dozvolu za parkiranje.
Svaki naručitelj može zatražiti od tima Selidbi Gluhak pakiranje stvari za selidbu u prikladne kutije. Kutije Selidbe Gluhak svojim različitim dimenzijama prilagođene su stvarima koje se pakiraju. Lomljive i osjetljive stvari koje se sele posebno se zaštićuju i pakiraju u specijalne kutije na koje se stavlja posebna oznaka o lomljivosti materijala. Osim u kutije Selidbi Gluhak, moguće je pakirati i u kutije koje je naručitelj samo prije nabavio.
Da, prema potrebama i zahtjevima naručitelja. Često nije moguće iznijeti namještaj koji se seli zbog njegove veličine i težine, pa naš iskusni stolar sastavlja i rastavlja namještaj primjerenim alatom. Naš tim rukuje s vašim namještajem s velikom pažnjom, imamo iskustva u selidbi antiknog namještaja.
Copyright © 2017 Selidbe Gluhak d.o.o. Developed by eBurza, web design. All rights reserved.